Avatar billede fase Professor
12. juni 2024 - 16:10 #1
De fleste bundkort er af størrelsen ATX, mini ATX eller micro ATX , men de fleste kabinetter kan monteres med forskellige størrelser af bundkort. Du kan måle dit bundkort og søge på kabinetter.
Avatar billede hjolsen Ekspert
12. juni 2024 - 16:17 #2
Stort set intet ved den er standard - PSU og bundkort er tilpasset helt specielt til kabinettet. Så hvis det er fordi kabinet er itu , find en lignede defekt og flyt det over i !
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2024 - 18:23 #4
Jeg ville købe en ny til 1300kr, og så flytte den gamle disk over i den nye pc. Resten af den gamle gemmes som reservedele.
12. juni 2024 - 20:11 #5
okay hvad med ram passser de i