Avatar billede Tinna Mester
09. juni 2024 - 18:37 Der er 7 kommentarer

Kan ikke slette opslag på Facebooks Marketplace

Som overskriften siger, har jeg problemer med det, men det er kun i tilfælde af, at jeg ikke har fået godkendt et opslag.
Somme tider får jeg ved oprettelse den besked, at "opslaget er i strid med vores regler for salg". (Det er det selvfølgelig ikke)
Jeg har så den mulighed, at jeg kan ansøge om gennemgang af opslaget. Når dette er forsøgt (flere gange), kan jeg ikke gøre mere ved det.
Der sker intet, ingen gennemgang, og jeg kan ikke slette opslaget, for så at forsøge at oprette et nyt.

Er der mon nogen der kender løsningen på dette problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juni 2024 - 19:17 #1
Sælg gennem DBA, hvor du får svar. Facebook gider ikke dig som kunde.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juni 2024 - 23:07 #2
Godt at man ikke er "Fjæsbog-junkie". Dette (a)sociale medie er Fandens👿 værk.
Skal jeg sælge eller købe noget (brugt) på nettet er det DBA, men aldrig "Fjæsbog". Har i øvrigt ingen "Fjæsbog-konto" og ønsker heller ikke en sådan.
Avatar billede Tinna Mester
10. juni 2024 - 07:47 #3
Hmm... det er sjovt som nogle har brug for at ytre deres mening.
Det var jo faktisk overhovedet ikke det, jeg spurgte ind til.
Hvis nogen kender til en løsning, ville de være super-rart, men dumme kommentarer er ret ligegyldige her.
Avatar billede repox Seniormester
10. juni 2024 - 08:10 #4
#3, man er velkommen til at ignorere kommentarer som man ikke mener bidrager til sit spørgsmål; du behøver ikke anmelde kommentarer du ikke mener kan bruges.

Du bør anmelde kommentarer der ikke overholder betingelserne for at deltage på Eksperten.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. juni 2024 - 10:40 #5
#4 - F.eks. "spørgsmål", hvor "spørgeren", har indsat links der fører til egen hjemmeside. Det er skjult reklame, og dette tolereres heldigvis ikke på eksperten.dk.
Heldigvis er der en god justits blandt brugerne på dette forum, og med mellemrum ser man et "spørgsmål", hvor der står "Spørgsmålet er fjernet". Respekt for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2024 - 11:19 #6
Jeg er enig i #3 og #4.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2024 - 11:29 #7
Jeg har ikke været udsat for det du beskriver.
Det at du har dette køb liggende som er i strid med betingelser, gør det at du ikke kan købe/sælge mere derinde?