Avatar billede Carsten Praktikant
07. juni 2024 - 12:39 Der er 3 kommentarer

Pivottabel delt via Teams

Hej

Kan det være rigtigt at andre brugere kan ændre mit filter i pivottabellen, når vi er flere samtidige brugere af filen ?

Mvh.
Carsten
Avatar billede thomas_bk Ekspert
07. juni 2024 - 13:53 #1
Det lyder rigtigt, ja.
Når der er flere brugere, så er det vel ikke "dit" filter ;-)
Avatar billede kulawig Professor
07. juni 2024 - 14:19 #2
Avatar billede Carsten Praktikant
07. juni 2024 - 14:53 #3
Hej Thomas_bk

Det kan godt det er rigtig nå vi snakker pivot, jeg mener bare ikke det er tilfældet hvis man sætter et alm. filter på nogle kolonner, så kan jeg vælge kun at se "Mine udvalgte", - altså jeg har mit view på filen, andre har deres view.
Men jeg er faktisk i tvivl om jeg husker rigtigt.