Avatar billede hagbartm Seniormester
01. juni 2024 - 20:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opkaldside

Jeg har for anden gang oplevet at når min mobil ringer så er den side hvor man trykker svar eller afvis den er simpelthen forsvundet det er umuligt at finde den
ved alle søgninger på telefonen jeg måtte slette telefonen men desværre mister
man alt det værste MITID ryger også og det kan jeg ikke genetablere da mit pas
er udløbet så det er borgerservice og det er jo tosset at skulle derhen igen jeg
meget er der en herinde der har en løsning på forhånd tak
Avatar billede hagbartm Seniormester
01. juni 2024 - 20:51 #1
Jeg glemte at skrive at det en Huawei 20 p og så glemte jeg HÅBER i indlæg
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. juni 2024 - 05:51 #2
Prøv at trække ned fra toppen når den ringer.
Avatar billede hagbartm Seniormester
03. juni 2024 - 09:41 #3
Jeg vil lige fortælle at på youtube fandt jeg en video om hvordan man fixer det
men hvor den originale opkalds side blev af det fatter jeg ikke men hav en god dag
og tak for ind put