Avatar billede Søren Praktikant
29. maj 2024 - 14:23 Der er 1 kommentar

Automatisering af certifikat proces - Danske virksomheder

Hej,
Jeg arbejder på et projekt omkring automatisering af certifikater på min arbejdsplads. I den forbindelse vil jeg gerne undersøge mulige danske leverandører, danske da det er afgørende at de kan håndtere OCES certifikater.
Når jeg søger kommer der kun udenlandske virksomheder frem, OG de to danske Trustskills og Trustzone - kender I til flere?
Pft
Hilsen Søren
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. maj 2024 - 09:03 #1
I betragtning af at selv Digitaliseringsstyrelsen kan finde ud af at have de rigtige certifikater på dokumenter, de tilbyder som vejledning til OCES... ;-)

Men dit spørgsmål er (meget) åbent, så der skal nok mere fyld på, hvis nogen skal have en chance for at pege på en partner med de rigtige ting i værktøjskassen.