Avatar billede Besil Seniormester
29. maj 2024 - 13:53 Der er 2 løsninger

Sync mellem PC og tablet

Jeg skal have ny PC og tablet - det bliver nok Lenovo begge dele.
Jeg vil gerne kunne tage billeder på tabletten, som så er tilgængelig på PC.

Skal jeg via f.eks. OneDrive, eller hvordan får jeg den til automatisk at sync. mellem de 2 enheder?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
29. maj 2024 - 19:18 #1
Hvis du har en google konto  så har gratis adgang til google foto, og de billeder do tager med din smartphone eller tablet lægges automatisk ind på google fotos. Du kan se billederne på din tablet og telefon. Det er let at arbejde med
Avatar billede puren Ekspert
29. maj 2024 - 22:58 #2
Ja Google, onedrive eller en af de mange der ude de kan stort set det samme alle sammen

Personligt er jeg til mega.nz men det er jo hvad man er til hvis du kender onedrive og er tryg ved det så brug det