Avatar billede valby Ekspert
22. maj 2024 - 10:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af indlæg.

Jeg ser, at Eksperten har fjernet et indlæg. Sikkert med rette, men der burde følge en begrundelse med.😎
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2024 - 10:58 #1
Jeg anmeldte det som reklame. Selv tak.
Eksperten har svært ved at kommentere et indlæg, som er fjernet - hvor skal de gøre det?
Avatar billede valby Ekspert
22. maj 2024 - 16:58 #2
Som de før har gjort. Lade overskriften stå, og indholdet fjernet af admin pga.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2024 - 18:14 #3
Hvis du klikker på trekanten i bund/højre på dit indlæg, så kan du skrive en besked til admin, og det kommer måske igen på et tidspunkt. Men bliv ikke indebrændt over det, hvis de fravælger at rette koden tilbage.
Avatar billede valby Ekspert
22. maj 2024 - 18:30 #4
Lad os droppe det :-)