Avatar billede Budwar Mester
15. maj 2024 - 10:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende ikon på Samsung S23

En lille pilfinger, har uden min tilladelse slettet ikonet for Crome på min android. Crome er installeret , og kan tilgåes ad omvehe, men jeg ville egentligt gerne have ikonet tilbage på startskærmen. Nogen der ved om denne mulighed eksisterer ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2024 - 11:06 #1
Find ikonet i "alle apps". Hold fingeren på det - lad være med at slippe. Nu vises "skrivebordet" (startskærmen), og du trækker det hen hvor det skal være og slipper...
Avatar billede Budwar Mester
15. maj 2024 - 14:43 #2
Desværre .. jeg kan ikke flytte ikonet fra aps. det reagerer ikke ved tryk.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2024 - 14:59 #3
Du er nok gået ind i liste "Apps" - der har jeg formuleret mig forkert.

Den liste over apps jeg mener, er den du får ved at swipe op, når du står på dit skrivebord (startskærm):

1. From a Home screen, swipe up from the center of the display to access the apps screen.
2. Touch and hold an app.
3. Drag and drop the shortcut to the preferred Home screen location.
For the app to be successfully added, there must be sufficient space within the selected Home screen. If needed, additional Home screen panels may be added.

Ovenstående er klippet fra https://www.verizon.com/support/knowledge-base-303988/
Avatar billede Budwar Mester
15. maj 2024 - 16:12 #4
Problemet er  bare at der heller ikke er et crome ikon der . Crome er installeret , men der er ingen genvej på skærmen .
Avatar billede f-arn Guru
15. maj 2024 - 17:51 #5
Det har jeg heller ikke, men det er fordi jeg har gemt den i Instillinger -> "Home screen"
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2024 - 18:11 #6
Det lyder meget mærkeligt at den ikke findes i "apps"... - er du sikker på den er installeret, og den du finder frem til ikke bare er den indbyggede browser?

Har du prøvet at gå i "google play" for at se om du kan installere den? - eller om den her viser at den allerede er installeret?
Avatar billede Budwar Mester
15. maj 2024 - 19:12 #7
Der  er installeret. Nå jeg i f.eks Edge skriver "crome" , kommer jeg videre tilGoogle play , hvor jeg så kan åbne den
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. maj 2024 - 20:47 #8
Har du de samlede Google ikoner på skriveordet så se om du får noget ud af dette?
https://ibb.co/PcYLwmq
Avatar billede Budwar Mester
16. maj 2024 - 12:15 #9
Løst .. Tak for de gode input