Avatar billede Anni Novice
13. maj 2024 - 15:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Total AV

Har modtaget en regning og betalt Dkr. 932,26 som plejer at være Dkr, 99,00
Vil gerne kontakt Total AV pr, mail men kan ikke finde nogen mailadresse.
Findes en sådan
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. maj 2024 - 15:48 #1
Den slags selskaber har ikke nogen mailadresse du kan få hjælp på - de forlader sig på deres egne kommunikations-portaler: https://help.totalav.com/da/fakturering

Nu er det ikke fordi du har glemt, at første år var til nedsat pris, men de følgende år en del dyrere: https://www.totalav.com/product/antivirus-pro

Det lyder som normalprisen på "Internet Security" pakken - her var intro-prisen på 39€

Uanset hvad, ville jeg aldrig selv betale mere end kr. 0.- for et antivirus produkt.
Avatar billede Anni Novice
13. maj 2024 - 15:55 #2
Har også afmeldt og fjernet betalings kort.
Men vil gerne have haft mulighed for en dialog med dem.
Kan du anbefale et antivirus produkt ?
Vil også sige tak for hurtigt svar
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2024 - 16:47 #3
Du skriver du har betalt??
Det er jo så noget der er automatiseret forstår jeg.
Jeg tænker ikke du får held med at få penge tilbage fra dem desværre.
Du skriver du har afmeldt kortet. Har du også været ind over banken der og sørget for at de ikke kan trække igen om et år?
I dag bruger langt de fleste den Indbyggede antivirus der er i Windows der hedder Defender. Det er en god grundlæggende antivirus.
Betingelser for TotalAV findes her med opsigelse. https://www.totalav.com/terms
Personligt bruger jeg dog Bitdefender i den frie udgave.
Avatar billede Anni Novice
13. maj 2024 - 19:25 #4
Tak for din tid.
Jeg kontakter også banken.
Vil bruge samme som du.
God aften
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2024 - 19:31 #5
Husk hvis der er betalt og du ikke får penge tilbage, så virker programmet jo så et år endnu.
Grunden til jeg bruger Bitdefender er den at jeg har brugt den længe. Så længe at Defender på Windows ikke var særlig god på dette tidspunkt. Det er nok af vane jeg forbliver på Bitdefender. Jeg holder øje med tester af AV programmer på denne side for at følge lidt med https://www.av-comparatives.org/
Avatar billede valby Ekspert
13. maj 2024 - 19:46 #6
I nogle tilfælde. kan det være nødvendigt, at få et nyt konto nummer.
Det Total AV gør,  er at når man siger ja til et tilbud om nedsat pris, så er der en ganske lille rubrik. hvor der på forhånd, er sat flueben i, hvor man siger ja til. at abonnementet fortsætter til fuld pris. Det overser mange, og så bliver det dyrt.
Andre firmaer gør det også. Det er dybt uanstændigt, og burde forbydes.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2024 - 19:49 #7
#6 Ja jeg ved jo desværre du en gang har været ramt af lige dette problem.
Avatar billede valby Ekspert
13. maj 2024 - 19:56 #8
#7
God hukommelse af sådan en gammel mand.😁
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2024 - 20:02 #9
#8 Ja mit brugernavn det afslører jo hvor "slemt" det er 😆
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. maj 2024 - 08:08 #10
@Anni - jeg bruger selv det indbyggede antivirusprogram og firewall fra Microsoft, og har gjort det de sidste 6-8 år. Det samme lader jeg være på de PC´erer jeg supporterer hos familie og venner.

Ganske få (en enkelt) insisterer på noget andet - her bruger jeg gratisudgaven af  Avast Antivirus, fordi jeg har kørt med den siden 2005.

I mit eget netværk i hjemmet, hvor der er mange andre familiePC´ere på, kører jeg gratisudgaven af AVira på min hovedPC - for hvis en virus SKULLE snige sig igennem Microsoft Defender på de andre PC´ere, er der en lille-bitte chance for at min egen PC opdager den. Et princip fra store virksomheder, der også benytter forskellige produkter.