Avatar billede Nicolas Praktikant
23. januar 2024 - 09:57 Der er 5 kommentarer

PC-skærm fryser

Skærmbilledet fryser kontinuerligt og stabilt ca. 1 sekund af gangen ca. hvert andet sekund. Lyden er ikke påvirket. PC'en er geninstalleret uden virkning.

Er der mon håb for en økonomisk overskuelig løsning?

Desktop-JB3A7U
AMD E1-6010 APU with AMD Radeon R2 Graphics 1.35 GHz
64-bit operativsustem, x64-baseret processor
Windows 10

På forhånd tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2024 - 10:36 #1
Mit bud er at problemet ligger i din skærm driver i enhedshåndteringen. Og det er ikke skærmkort driver jeg mener. Jeg har selv en bærbar der opfører sig på den måde hvis Windows vil køre med den skærm driver som den ønsker. Prøv at se om du kan rulle en driver tilbage.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2024 - 10:38 #2
Kig i øvrigt på hjemmesiden for dit bundkort  om der er drivere til din pc.
Avatar billede Nicolas Praktikant
25. januar 2024 - 13:47 #3
Hmm...Det er ikke muligt at annullere driveropdatering (greyed out). Driveren er fra 2006 og systemet melder at den bedste driver er installeret samt at enheden virker korrekt. Har forsøgt at finde en anden driver, men skærmen er blot oplyst til at være en standard pnp-skærm, så er ikke lykkedes med det.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2024 - 15:03 #4
Hvilket bundkort er der i?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2024 - 13:09 #5
Hvis du går ind i windows update og kigger under installerede opdateringer og under  driver opdateringer. Hvilke drivere er så installeret?