Avatar billede Oli Praktikant
14. januar 2024 - 13:40 Der er 3 kommentarer

Blue screen

Jeg loggede ind på min computer og gerne vil have Windows 11. Men så kunne jeg ikke bruge det ingen nye ting
Så prøvede jeg at gå over til Windows 10 og da jeg ventede i et stykke tid så stod der restoring your previous version of Windows og det gjorde den i langt tid også slukkede min computer helt
Og så kom Blue screen og så kontaktede jeg nogen der ved en helt del om computer og han sagde at jeg skulle gå ind i trouble shoot og så kunne den ikke klarer mere min pc den var død .
Næste dag kom jeg ind og gjorde det med trouble shoot og kunne logge ind men så var der et til problem så var der noget med internættet Fejlsikret tilstand pis

Så jeg vil vide om jeg skal købe en ny pc eller om det her kunne blive fikset på grund af at der står ikke noget på nættet
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2024 - 14:17 #1
Prøv lige forfra med at fortælle lidt mere om din Pc: navn model årgang M/m?
Og Har du et USB Stik med Windows 10 På ?
Det er måske den måde vi kan hjælpe dig videre!
Ps. At der ikke er nyt er måske ikke kun lidt men meget forkert! Og hvis den kan så er det måske en god ide at køre 11Microsoft Suporten varer jo længere!
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2024 - 14:23 #2
Jeg tror ikke at din pc er død.
BSOD er en forkortelse af Blue Screen Of Death (dødens blå skærm), men dette betyder ikke at pc´en er død.

Klik på dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=6En98K48PqM&t=39s&ab_channel=ITMagics
Avatar billede kulawig Professor
15. januar 2024 - 11:06 #3
:-D windows Troubleshoot har aldrig hjulpet nogen med noget som helst, det er skandaløst at windows repair ikke kan løse de mest almindelige fejl..

men

som #1 skriver

skaf dig en bootbar windows usb installation

start op på usb og vælg en installation hvor opsætning og dokumenter bevares

tidsforbrug under 1 time

link til windows iso
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Usb værktøj til oprettelse af boot medie
https://rufus.ie/da/