Tak for svar. Ja, jeg bruger Safari (på 2 Mac, med henhv Sonoma og Ventura) og Firefox (på 2 PC, med Windows Pro 10 og 11). Jeg har osse 3 forskellige internet forbindelse: 1 fiber og 2 trådløse til mast.
En tilføjelse: det jeg var i tvivl om var, om hjemmesiden var blevet hacket; udsat for sådan noget som ransomware. Men det er åbenbart ikke tilfældet når andre kan tilgå siden.
Endnu en tilføjelse: det er (kun) når jeg forsøger at åbne linket til "Fordelszonen" og logge ind at problemet opstår. Resten kan jeg godt tilgå. Så får jeg en "Error 520" ved logind. Jeg har kontaktet support hos Bonnier, men det de forslår - at slette cookies - hjælper ikke. Det er iøvrigt en af de almindelige løsninger på problemet man kan læse på nettet. Men der er osse nævnt flere andre årsager, men som man som bruger ikke har adgang til at udføre.
Kunne det måske være et krav fra de firmaer som leverer programmerne i Fordelszonen? Teoretisk set kunne en hvilen som helst jo få adgang til at downloade programmer ved at benytte cookies fra en abonnents PC.
Jeg brugte Samsung browser på mobil, så en anden browser virker som jeg foreslog i #1 og som du har lukket med i #6? Har du ændret på tilføjelser i din browser siden du har logget på der før?
Nej programmerne kan man hente uden om Komputer for alle, de finder dem jo selv på nettet. "Error 520" findes også andre steder, og der er løsninger på nette. Du har vel fået slettet nogle cookies, som har forstyrret net forbindelsen. Fordelen med at hente alment tilgængelige programmer gennem K. er, at man kan få nogle af dem gratis, som der ellers skal betales for. Hvis man altså er medlem af K.
Lukket ned? Nej, det var for at vise, at det var løsningen. Der var ikke ændret på mine browser. Jeg brugte metoden nævnt i #5. Det må være bladets system manager der har ændret "noget" ved HPen. Du brugte en anden browser, men kunne du få adgang til Fordelszonen med den?
#10 Jeg prøvede ikke fordelszonen da jeg ikke har abonnement. Troede det kun var selve hjemmesiden der var problemet. Forstod nok ikke lige hvad du mente med HP.
Jeg kunne også uden vider komme ind på Fordelszonen med Opera og Firefox. Man behøver ikke, at være medlem for det. Hvis #5 er løsningen, så skal den grønne markering være der.
Jeg kan da også tilgå fordelszonen, men bare ikke downloade noget. Får besked om jeg skal være medlem eller købe adgang for 29 kr hvilket jeg selvfølgelig ikke gør da programmer kan hentes andre steder.
#14 Okay, Så kan jeg bekræfte som jeg skrev allerførst at siden virker i både Samsung Browser (Indlæg #1) men også i Edge som jeg testede efterfølgende. Så siden fejler ikke noget.
Vedr Samsung Browser, så kan man læse her, på deres hjemmeside, om dens sikkerhed: http://tinyurl.com/kjbayhvb Så muligvis opfyder den samme krav som incognito mode pr se.
#16. Siden fejler bestemt noget. Prøv at gå ind på start siden igen og se under "Hvornår udkommer Komputer for alle?". Det kræver ikke bruger adgang. Oplysningen er fra 15 december 2022 og omhandler udgivelserne for 2023! Vi skriver som bekendt 2024.
#18 Vi er i 2024 ja men 1 blad for 2024 udkom og blev leveret 21 december 2023. Så jeg tænker da at denne siden igen bliver opdateret indenfor kort tid så man kan se hvornår blad nr 2 leveres.
Blad nr 2 udkom 5. januar 2024. Det kan man så læse når man logger ind som abonnent. Vi skriver nu 8. januar 2024. Jeg tror det muligvis hænger sammen med det usædvanlige vejr. Jeg er tålmodig ;-)
Ja det er vel på tide at lukke, der er vist ikke mere i posen :-)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.