Avatar billede elsa Nybegynder
31. august 2001 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg alle windows standard iconer.

Jeg mangler Sorter,copy,paste o.s.v iconerne helst med transparent background farve.
31. august 2001 - 09:13 #1
I Excel og Word finder jeg iconerne via noget der hedder \"FaceId\" - hjælper det dig ?
Avatar billede resten Nybegynder
31. august 2001 - 09:27 #2
prøv at højreklikke ude på skrivebordet klik på bjælken skrivebord igen ogder i skulle gerne være alle iconerne som er ude på skrivebordet og der efter kan du vælge at skifte dem og så er der muligheder deri kan du finde alle iconerne

resten>
Avatar billede elsa Nybegynder
31. august 2001 - 09:42 #3
Det funker ikke helt.. Jeg havde forstillet mig at der fanst en hjemmeside med iconerne..
Avatar billede resten Nybegynder
31. august 2001 - 09:44 #4
jeg er ikke stødt på en enug men de iconer der hører med til dét system du kører med kan du finde på din egen pc men ellers skal jeg da sende dig mine jeg kører winxp

resten>
31. august 2001 - 09:48 #5
Åben f.eks. din Word - vælg: Vis~Værktøjslinier~Tilpas
Sørg for at alle værktøjslinier bliver vist.

Nu kan du højreklikke på et af ikonerne og vælge: Kopier knapflade

Efterfølgende kan du Paste (indsætte) dette image i et tegneprogram, hvor du kan gemme som f.eks. *.jpg fil
Avatar billede elsa Nybegynder
31. august 2001 - 10:23 #6
>>flemmingdahl  Jeg har brug for *.ico ext. iconer er ju lavet i 5 forskælige formater 16x16/48x48/32x32/32x32 256Farve/32x32 monocrom så et screenshot af icon i jpg du\'er ikke.
Avatar billede elsa Nybegynder
03. september 2001 - 08:37 #7
Luk