Avatar billede Uvanga Ekspert
25. december 2023 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stream egne optagelser til TV kræver installation af player, eller??

Når jeg vil streame film fra f.eks. DR, trykker jeg blot på Stream symbol, og film starter. Men hvis jeg gør det samme på en video jeg selv har optaget, sker der intet, afspilning stopper. Jeg kan godt afspille egne videoer med VLC player. Men hvorfor er der denne forskel, er der simpelthen indbygget en afspilningsfunktion i DR programmer?
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. december 2023 - 21:16 #1
Jeg streamer fra Android mobilos..
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. december 2023 - 01:27 #2
i en moderne chrome browser er der indbygget en cast funktion -du kan vælge mellem cast fanen eller cast skærmen (skrivebord).
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
26. december 2023 - 04:48 #3
Nemmeste løsning er at caste fra appen Fotos (tidl. Google fotos).

Der kan du også se billeder på tv.
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. december 2023 - 19:44 #4
ad#2 Virker fint i PC Chrome browser, men min udfordring var fra en Android mobil.
ad#3 Denne løsning virker perfekt på Android mobil. Jeg kendte den ikke i forvejen, så meget god info.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
26. december 2023 - 20:32 #5
Er glad for at kunne hjælpe. Fortsat god jul!