Avatar billede huddie Professor
17. december 2023 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Kanalliste på TV forsvundet (Panasonic)

Hej Eksperter,

Fra den ene dag til den anden er alle vores TV-kanaler forsvundet.

Jeg har kørt opdater/søg kanaler løbende hele dagen, men den finder ikke en eneste.
Den lader til at kunne finde routeren, da jeg endte med at vælge at køre fabriksindstillinger. Ej heller her fandt det så meget som én kanal.
På YouSees hjemmeside står der at jeg skal søge på 450 MHz, så det skulle også være rigtigt.

Så der er noget der helt er faldet ud eller den ikke kan nå igennem med, men hvad det er håber jeg I kan hjælpe med.

Jeg kunne ikke lige finde hvilken model af Panasonic jeg har, da min manual er blevet væk, men er der et sted jeg kan slå det op i TVs egen menu? - hvis den info er vigtig. Der hvor jeg kiggede dukkede den info ikke lige op.
Bag på fandt jeg denne info: Modelnummer:
TX-L42ET50Y - hjælper det?

Så har jeg også prøvet at slutte TVet totalt, trukket diverse forbindelser ud og sat dem i igen uden det gjorde nogen forskel.

Hvad mangler jeg at gøre?

Med venlig hilsen
Jesper
Avatar billede jk45 Forsker
18. december 2023 - 08:43 #1
ringe til yousee, der kan være blevet lukket ved en fejl
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2023 - 09:24 #2
manualen er på https://www.pdfmanualer.dk/panasonic/tx-l42e6y/manual
den kan også downloades på https://da.lastmanuals.com/brugsanvisning/PANASONIC/TXP42GT50Y (link lidt nede på siden)

så vidt jeg husker fra da mit (philips) blev installeret, så er der forskel på analog og digital programmer - der skal vælges at søge på det rigtige (yousee er nok kun digital nu, så søgning på analog vil være tom)
Avatar billede kurtba Ekspert
18. december 2023 - 21:28 #3
Du skriver ikke om du får kanaler via coax eller om du har tv-boks på.
Her kan du finde opsætningsvejledning, hvis du har signal ind, hvor det umiddelbart bare splittes til tv og til internet.
Bemærk, at netværks id også er vigtigt.