Avatar billede Bærbarproblem Praktikant
18. november 2023 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Ny PC køre dårligt?!

Hejsa
Jeg har lige købt denne nye pc https://www.komplett.dk/product/1246284/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/msi-katana-173-fhd-144-hz
Jeg bruger gamer laptop da konen og jeg bor pt på 65 kvm.

Mit problem er at jeg har lige fået den i tirsdags, jeg har kun installeret batlenet + wow classic og kørt updates.

Men PC ser ud til at hakke og i spillet låse den min character af og til og går rundt uden jeg gør noget, det stopper så efter lidt, men kommer rigtig tit.
Nogen gange skriver jeg og skriften fryser og kommer efter lidt, den hacker også i lyd som jeg afspiller fra youtube / spotify.

Min CPU ser ud til at hoppe og springe i ydelse, vi snakker alt fra 10-60%+ uden at jeg åbner flere vinduer eller spil.

Det skal siges  at WoW classic som jeg gamer er et spil fra oldtiden, og min pc burde kunne klare en del mere tænker jeg.

Nogen der kan hjælpe mig med, hvad der kunne være galt?
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. november 2023 - 20:38 #1
Du nævner at spillet er fra "oldtiden". Det leder tanken hen på om der ikke er tale om et kompatibilitetsproblem mellem spillet og din nye pc.
Avatar billede Bærbarproblem Praktikant
18. november 2023 - 20:41 #2
Det er mere ment som om at spillet er fra 2005, det er re released igen i 2019, der er bare ikke høj grafik i spillet