Nu skriver du ikke om det er imap eller pop3 i outlook.
Ved pop3 er det port 995 og ved imap er det port 993 ved indgående server.
Ved udgående server er det port 587 i begge tilfælde.
Jeg ved ikke, om det er tilfældigt, men jeg har haft et par bekendte i den her uge, hvor der yousee mail pludselig ikke virkede. I det ene tilfælde var det indgående server som stod til 110, der åbenbart ikke længere blev supporteret. Ændrede til 995 og det kørte igen.
I det andet tilfælde er vi endnu ikke kommet i mål. Men der stod indgående også til 110, men han har formentlig fået overskrevet sit password med noget nyt, og gemt det, samtidig med at han ingen ide har om, hvad password faktisk har været.
Så der afventer jeg hjælp fra yousee, idet han heller ikke har webmail til sin mail.
Dvs det har han muligvis, men da password er ukendt, kan vi heller ikke komme derind. Yousee har så lavet et login til ham, men der kan vi ikke få lov til at tilknytte den eksisterende mail adresse, så det hjalp ikke meget. Det er en gammel privat.dk adresse hvor brugernavnet er et 12-cifret nummer.
Du kan læse mere om serveroplysninger til yousee mail her
https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvad-er-mine-serveroplysninger-til-yousee-mail