Avatar billede Singerdk Juniormester
23. oktober 2023 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Mailsignatur i Outlook

Jeg har lige oplevet noget virkelig underligt. Jeg bruger en mailsignatur, som har fungeret upåklageligt i årevis. I aften begyndte der at ske flg:
Når jeg har skrevet første linje i en svarmail og trykker 'enter' for at skifte linje, ændrer min mailsignatur sig også, således at første bogstav i mit navn bliver stående, men resten af navnet bliver sat ned på næste linje. Trykker jeg enter igen bliver andet bogstav i mit navn stående på anden linje og resten af navnet rykker ned på tredje linje. Min signatur ser herefter således ud:

S
t
ig Nancke

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Tulk Praktikant
31. oktober 2023 - 11:09 #1
Hej Stig

Jeg har samme problem, men desværre ikke en løsning.

jeg har dog konstateret, at du kan holde shift nede, når du trykker enter og så flytter signaturen sig ikke.

Venlig hilsen
Tulk
Avatar billede kurtba Ekspert
31. oktober 2023 - 22:30 #2
Prøv evt. at gå i kontrolpanel og under programmer kan I komme en og køre en reparation. Måske hjælper det.
Eller prøv først at slette den nuværende signatur. Luk Outlook. Åben Outlook og lav en ny signatur. Hjalp det?