Avatar billede ErikHg Ekspert
20. oktober 2023 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af liste med afsendere i Outlook

Jeg har et problem i forbindelse med at jeg har anskaffet en "ny" brugt Lenovo  Laptop. Maskinen kører Windows 10 Pro og installationen  er helt ny. Der er installeret Outlook 2019. Jeg vil gerne have listen med afsendere kopieret fra min stationære pc, over på den bærbare, men ved ikke hvordan dette gøres.
Jeg er ikke ligefrem ekspert i dette, selv om jeg er betegnet som ekspert her på eksperten.
For at tydeliggøre hvad jeg mener har jeg indsat et link.

https://ibb.co/GFG8HkP

På forhånd tak..
Mvh.
Erik Hg
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2023 - 14:28 #1
For mig ser det ikke ud som en adresseliste, men derimod en række foldere, hvor du har arkiveret ældre e-mails?

Hvis du ønsker at flytte al post fra dine arkivmapper fra din stationære pc til den nye bærbare, kan du blot kopiere xxx.pst filen. Den findes almindeligvis under "dokumenter" i en undermappe, der hedder Outlook. Såfremt det er en ældre udgave af Outlook, så kan den også være gemt under "skjulte filer" i en helt anden mappe. Kom tilbage, hvis det er tilfældet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. oktober 2023 - 15:22 #2
Jeg fik ikke nævnt at der er installeret Outlook 2019, på begge maskiner.
Nu vil jeg forsøge at kopiere pst filen.
Jeg lader høre fra mig, hvad enten det lykkes eller ej.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. oktober 2023 - 15:59 #3
Hej ink - forunderligt lykkedes det for mig😮 Jeg kopierede pst. filen fra dokumentmappen på den stationære over på en USB-nøgle. Bagefter tog jeg USB-nøglern ud og satte den over i den bærbare, og kopierede pst. filen. Hvordan ved jeg ikke rigtigt, problemer er løst👍 ikke mindst takke være din vejledning.....😊tusinde tak.