Avatar billede valby Ekspert
10. oktober 2023 - 23:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra W11 Home til Pro

Hvis jeg køber en W11 pro, kan jeg så opgradere, fra Home og beholde mine programmer, eller skal jeg begynde helt forfra ?
Avatar billede valby Ekspert
11. oktober 2023 - 00:57 #1
Så er det klaret. Det var bare at købe en Pro nøgle, og sætte den i, i stedet for den gamle. (Retail 126 Kr.)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2023 - 06:30 #2
Når du gør det på den måde opgraderer den så software til pro? For i pro er der jo flere brugbare funktioner som gruppepolitik som ikke findes i Home udgaven.
Avatar billede valby Ekspert
11. oktober 2023 - 12:25 #3
Ja man skal bare trykke på "Fortsæt"  og så opgraderer Windows til Pro.
Jeg havde problemer med, at installere nøglen på den ene computer.
Flere gange gik det galt, og så var det sådan, at man skulle genstarte for at kunne prøve igen. Rigtigt surt.
Men så prøvede jeg, at taste tal og bogstaver ind manuelt, en efter en, og så blev det accepteret. Og begge computere kører fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2023 - 14:06 #4
Super.
Avatar billede valby Ekspert
11. oktober 2023 - 14:15 #5