Avatar billede lurup Ekspert
10. september 2023 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke udskrive pdf filer

Jeg har win 10 pro
Jeg kan ikke skrive pdf filer ud fra min pc til min printer.
Jeg kan nemt åbne filen men når jeg trykker udskriv skriver den bare at den ikke svare.
Har prøvet både med Google og Adobe men samme problem
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2023 - 15:22 #1
Foxit Reader har du prøvet den?
Avatar billede falster Ekspert
10. september 2023 - 17:21 #2
Forstår det som, at det er udskrivning, der driller. Her er nogle tips:

https://www.partitionwizard.com/partitionmagic/pdf-wont-print.html

(Ellers vend tilbage og giv data om din printer.)
Avatar billede lurup Ekspert
10. september 2023 - 19:45 #3
Tror jeg lukker denne tråd da der er mange flere problemer...
Der er også problemer med Mini tool og word..
Håber der er ok
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2023 - 20:08 #4
Der findes DSIM kommandoer til  at reparere windows hvis problem ligger der. Når disse er kørt kan man køre sfc/ scannow der vil reparere windows systemfiler.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2023 - 15:46 #5
Jeg har beskrevet en DSIM kommando du kan køre på pc samt en sfc /scannow herefter. Se om det løser problemet.
Hopper af her.