Avatar billede Kim M Juniormester
03. august 2023 - 10:00

Modtager pludselig ikke mails fra tilmeldte firmaer. Outlook 2016

Fik i maj hjælp fra "michael_stim" til at flytte gamle, gemte mails fra Yousee konto til outlook konto. Det fungerede, men efterfølgende, modtager vi ikke mails fra "gamle tilmeldte firmaer" og kontakter.
Outlook henter og sender mails på youysee og gmail konti, og forbinder til Microsoft Exchange, meddeler, at alle mapper er opdaterede?
Når jeg sender mails fra min livemail til min kone modtager hun dem straks, men alle de gamle "tilmeldte kontakter/firmaer" kommer ikke mere.
Hun har ændret mailadresse hos alle firmaer, men de kommer ikke. Nogle gange hjælper det hvis hun opretter dem igen.
Kan man modtage mails uden at bruge exchange? Er opsætningen af outlook forkert? Jeg har flyttet mails sidst 2 dage før Yousee kontoen skulle lukke. Problemet opstod herefter?
Håber nogle kan hjælpe mig. Venlig hilsen Kim M.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester