Avatar billede jan1954 Novice
03. juni 2023 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fibia Waoo kan ikke forbinde til Ubisoft Connect?

Hej Eksperter!
Jeg har forsøgt at installere Ubisoft Connect for at kunne spille Tom Clancy's Breakpoint, men får ikke forbindelse til Ubisoft selvom min pc er tilsluttet internettet (1000mbit/1000mbit).

Kan det skyldes noget med man ikke har en fast ip adresse eller at firewallen blokerer for Ubisoft Connect?

Gode råd modtages med stor interesse :)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2023 - 09:53 #1
Hvis du benytter antivirus som muligt har firewall, kan det trods alt være at du er nød til at tillade dette app for at kunne tilgå forbindelserne?

https://www.ubisoft.com/en-us/help/connectivity-and-performance/article/troubleshooting-login-issues-in-ubisoft-connect-pc/000096648

Alternativt kan du installere fra Microsoft Butik?

https://www.ubisoft.com/en-us/help/connectivity-and-performance/article/installing-or-re-installing-ubisoft-connect-pc/000063173

Ud over dette kan du nok altid kontakte deres support?

https://www.ubisoft.com/en-us/help
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2023 - 09:53 #2
Hopper af
Avatar billede jan1954 Novice
04. juni 2023 - 15:14 #3
Hej Jørgen, tak for dit fine svar, jeg har forsøgt at følge nogle af de anvisninger du har sendt, men desværre får jeg samme fejlmeddelelse (ingen internetforbindelse).

Der er ikke noget antivirus program og firewall er slået fra samt forsøgt at give adgangstilladelse til Ubisoft Connect.

Tænker det må være noget netværkskonfiguration der ikke er som det skal være fra min router hos Fibia Waoo.

Anyway - Tusind tak for dine links dem kan jeg sagtens bruge derfor markerer jeg dit svar som løsning.
Avatar billede puren Ekspert
05. juni 2023 - 11:08 #4
er på en waoo forbindelse og har lige hentet og spillet watch dogs legion i en lille times tid så så ikke en fejl hos waoo
Avatar billede nokia3110c Praktikant
12. juli 2023 - 18:20 #5
Jeg har også problemet, der er forslået portforwarding og at jeg skulle have en ny router og en dynamisk ip

Jeg kan ikke bruge ubisoft connect på computeren og kan heller ikke finde ud af at konfigurer portforward, prøver jeg med nettet på min mobil virker det