Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 20:51 Der er 31 kommentarer

css

Er det bare mig eller mangler der en CSS-kategori?
jeg tror ikke jeg er den første der stiller dette spørgsmål(hvis der altså ikke er nogen) så jeg gider ikke henvises til forgående spørgsmål.
hvis denne kategori findes så vis mig det lige hvis ikke så vil jeg gerne have en debat.
Avatar billede milpoer Nybegynder
30. august 2001 - 20:53 #1
Jeg synes godt der kunne være en CSS-Kategori.. Det mangler jeg også nogle gange, og så stiller jeg dem bare i (D)HTML ..
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 20:54 #2
Giver dig helt ret, kategorien er der ikke, og mangler helt sikkert!

De kan jo stryge den kategori der hedder Coldfusion (det er alligevel et fortidslevn) hvis der ikke er plads!
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 20:56 #3
ja jeg skulle lige til at stille et spørgsmål og troede som selvfølge at der var en css kategori
Avatar billede styler.dk Nybegynder
30. august 2001 - 20:56 #4
Ja også det næste spil bliver populært..
f.eks Diablo..
også kommer samme spørgsmål....
\"Er det bare mig eller mangler der en DIABLO-kategori?
jeg tror ikke jeg er den første der stiller dette spørgsmål(hvis der altså ikke er nogen) så jeg gider ikke henvises til forgående spørgsmål.
hvis denne kategori findes så vis mig det lige hvis ikke så vil jeg gerne have en debat. \"
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 20:58 #5
styler.dk jeg dør af grin(gab)

gab=lav dit eget spørgsmål styler
function smidud(){
remove.styler.dk
}
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 20:59 #6
Hallo styler.dk!

Vi snakker ikke om spillet CounterStrike, men om Cascading Style Sheets!

Læs lige spm inden du svarer!
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:00 #7
Bare fordi du bruger for meget tid på at spille, i stedet for at lave noget fornuftigt! :P
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:00 #8
ups jeg misforstod vist >> undskyld styler.dk
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:05 #9
el barto>> nu vi snakker om fjerne hvad så med at fjerne .net det er i hvert fald ikke mange der stiller den slags spørgsmål
Avatar billede evil_chief Nybegynder
30. august 2001 - 21:13 #10
...endnu jo.
Avatar billede makse Nybegynder
30. august 2001 - 21:15 #11
CSS! Står det ikke for Counter-Strike Stinker? :)
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 21:16 #12
ricky1->Nej men .Net kommer til at fylde en DEL mere det næste tid.... så den skal ihvertfald ikke slettes.
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 21:16 #13
Makse->Korrekt!! ;-)
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:17 #14
nå men det var ja en spøg
hvem står for at der kommer nye kategorier
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:18 #15
ja det er slået fast spil kategorier
kommer vist ikke til at ligge på den her server
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 21:19 #16
Ricky1->Du kunne bruge Design->Generelt - \"- Generelle spm. indenfor webdesign, layout, m.m.\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. august 2001 - 21:19 #17
css - Hører vel egentlig til under Dhtml...
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:20 #18
makse & prosic> Hallo? Er jeg den eneste der fatter at vi ikke snakker om spil her? CSS!
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:21 #19
jaja men de egengtlige programmører kigger nok lidt mere efter hvis der står Programmering>>css
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:22 #20
el barto jeg fandt ud af det før dig
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 21:22 #21
el_barto->Kender du de her tegn :-) & ;-) - betyder som regel, at noget er ment i sjov eller ironi.
Tror godt Makse ved hvad CSS er, jeg gør ihvertfald.
Avatar billede makse Nybegynder
30. august 2001 - 21:23 #22
el barto > Det ved vi da godt. It was a joke. :)
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:23 #23
jeg synes også man undervuderer CSS hvis man propper det ind under design
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:23 #24
ricky1> Ja, men det var jo også dig der stillede spørgsmålet :P

Så du burde vide at vi ikke snakker om Counter-Strike... :)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:25 #25
Jaja...men i plejer bare at hade dem der laver \"Lav et CS logo for 300 point\" spm, og så tænkte jeg at i havde trykket Enter inden i havde læst spm.

:P
Avatar billede ricky1 Nybegynder
30. august 2001 - 21:27 #26
prodic>> i stedet for at komme med \"gode løsninger\" så sig lige hvad du egentligt mener med en CSS-kategori
Avatar billede styler.dk Nybegynder
31. august 2001 - 00:16 #27
SORRY ...
ALLE KAN JO LAVE FEJL..
SLAP AF MAN..
Avatar billede ricky1 Nybegynder
01. september 2001 - 19:16 #28
Nå det ser ud som om der er bred enighed.
Men det er jo ikke ens betydende med at kategorien kommer
Avatar billede ricky1 Nybegynder
07. september 2001 - 17:18 #29
Flere Kommentarer tak!!!!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 15:17 #30
Noteret, beklager den lange svartid ! Ved næste opdatering, tager vi nye og gamle kategorier op til overvejelse.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:23 #31
Skal vi lukke her?