Avatar billede per2edb Ekspert
19. april 2023 - 14:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke få adgang til tilføjelsesprogrammer i outlook

Jeg benytter: outlook office 365 win10

Jeg kan ikke få adgang til tilføjelsesprogrammer.

Jeg tror oplysningen i hjælp desværre er tilfældet:

>>Hvis du ikke kan se knappen Hent tilføjelsesprogrammer eller Alle apps på linjen på båndet, har administratoren muligvis deaktiveret tilføjelsesprogrammer for organisationen<<

Jeg er administrator og har intet deaktiveret

Hvordan får jeg det aktiveret?

Kan i hjælpe?
Avatar billede ebea Ekspert
19. april 2023 - 15:02 #1
Jeg kan se du lukkede dit oprindelige samme spørgsmål. Har du som jeg skrev i et af dine tidligere indlæg (oft fil), gået ind i din Outlooks opsætning (indstillinger).
Der vil du kunne se dine tilføjede programmer. Og helt konkret i tilfældet du søger, så gå ind i dit C:\  drev, og se efter denne mappe:
C:\Users\ditnavn\AppData\Roaming\Microsoft\AddIns

Der skulle du gerne kunne se de tilføjelses programmer du har mulighed for at bruge.
Resten af dine tilføjelser, kan du se som jeg henviste til, i dit (oft fil) spørgsmål.
Avatar billede per2edb Ekspert
19. april 2023 - 16:57 #2
Tak for svaret
C:\Users\ditnavn\AppData\Roaming\Microsoft\AddIns  er der ikke
På drevet direkte er mappen tom
Avatar billede ebea Ekspert
19. april 2023 - 17:21 #3
#2 - Og du har downloadet det tillægs program fra Ablebits?

Og hvis du kigger i dine Outlook indstillinger (tilføjelses programmer), kan du så heller ikke se nogen programmer?
Avatar billede per2edb Ekspert
19. april 2023 - 18:09 #4
Ja til Ablebits. Shared Email Templates kan ses men bliver ikke saved
I Indstillinger kan jeg ikke se nogen addIns
Avatar billede per2edb Ekspert
20. april 2023 - 15:57 #5
Skal Shared Email Templates købes ved Ablebits
Jeg har jo outlook 365 så det burde være gratis, men skal det købes så må det være sådan ?
Avatar billede ebea Ekspert
20. april 2023 - 16:19 #6
#5 - Nej, det er gratis, og lagt på MS App sider.
Har du set den fil/billede jeg sendte i dine private beskeder?
Avatar billede per2edb Ekspert
20. april 2023 - 17:23 #7
Nej det så jeg ikke
Har først set det nu
Ser spændene ud.
Jeg studerer det lige og vender tilbage
Avatar billede per2edb Ekspert
21. april 2023 - 15:19 #8
Det virker
Tak for hjælpen
Avatar billede ebea Ekspert
21. april 2023 - 16:05 #9
#8 - Du er velkommen ;-)