Avatar billede per2edb Ekspert
15. april 2023 - 18:33 Der er 1 løsning

overført Tekst fra Access til en template Oft fil vist i outlook

Set rs = CreateObject("Outlook.Application")
Set Msg = rs.CreateItemFromTemplate(CurrentProject.Path + "\Tilbud.oft")

Dim PONr As String

Msg.BodyFormat = 2
PONr = "125634"
Msg.HTMLBody = Replace(Msg.HTMLBody, "[PO_Nr]", PONr)

Jeg skal have PONr overført fra Access til en template Oft fil vist i outlook

Hvordan gør man det nemmest???

Skal man over vba editor i outlook eller er der en lettere metode??

Nb VBA Editor er ny for mig så der har jeg en masse spørgsmål - hvordan!
Avatar billede per2edb Ekspert
17. april 2023 - 08:22 #1
Da der ikke er respos prøver jeg en ny forenklet tråd