Avatar billede petert Forsker
23. marts 2023 - 08:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fastnet telefon nummer

Er der nogen der kender firmaer hvor man kan overføre sit “gamle fastnet telefonnummer “ til, når man kun har internet.
Mvh
Petert
Avatar billede INK Ekspert
23. marts 2023 - 09:55 #1
Hvis din internetleverandør tilbyder IP-telefoni kan du bede om at få dit fastnetnummer overført.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. marts 2023 - 12:11 #2
På et tidspunkt var der næsten ingen, der ringede på vores 20 år gamle fastnetnummer. Så det var for dyrt. Jeg havde sådan en IP-telefoni-dims til netværket liggende, så det var lidt oplagt at flytte det fra TDC til noget andet. Så det gjorde vi så i 5-7 år, indtil der ikke længere var nogen, der brugte nummeret.

Firmaet vi valgte, og var ganske tilfredse med var: https://viptel.dk/
Avatar billede supportsiden Professor
23. marts 2023 - 17:04 #3
Kan absolut anbefale Viptel og så denne IP telefon https://www.computersalg.dk/i/5756087/yealink-w53p-ledningsfri-voip-telefon-dect-3-vejs-opkaldskapacitet-sip-sip-v2-srtp-8-linier
Viptel kan også levere telefoner
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. marts 2023 - 19:26 #4
Hvis dit modem har analog udgang, og din udbyder tilbyder det  kan du anvende en ganske almindelig telefon. Jeg har anvendt det i flere år, virker udmærket, og koster gratis. Kun afregnes en pris når du ringer op.
Se også #1, han er inde på det samme.
Avatar billede petert Forsker
26. november 2023 - 06:26 #5
Tak for hjælpen, undskyld jeg har glemt at lukke spørgsmålet. Det er ikke aktuelt mere.
mvh
Petert