Avatar billede jan-sch Nybegynder
30. august 2001 - 19:18 Der er 10 kommentarer

http://www.filmstedet.vcd.dk

Hej Eksperter.

Jeg ville høre hvad I syntes om http://www.filmstedet.vcd.dk indholdsmæssigt, designmæssigt. Siden mangler lige et debatforum!, giv venligst en karekter på 13 skalaen.
Avatar billede zoidberg Nybegynder
30. august 2001 - 19:27 #1
Hvorfor er alting gemt som billeder?
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
30. august 2001 - 19:27 #2
Designet hmm ikke godt Lav det om !
brug en anden front

Ja jeg vil nok give 7-8 ud af 13 ! sorry

//Steffen
Avatar billede jensb Nybegynder
30. august 2001 - 19:28 #3
Jeg kan ikke så godt lide at du har lavet lige margener i de forskellige tekster. Normalt er det pænt, men det er lige som om der er temmelig meget afstand mellem nogle af ordene.

Farverne er lidt kedelige. Enten skal den grå ændres lidt, eller også skal der gøres noget andet. Det er fint at det ikke ligner et fastelavnsris, men den er dog lige kedelig nok.

I \"anmeldelse\" kan jeg ikke lide at der er grå firkanter bag bogstaverne til alfabetisk søgning\"

Avatar billede jensb Nybegynder
30. august 2001 - 19:28 #4
7@13
Avatar billede skovenborg Nybegynder
30. august 2001 - 19:28 #5
Måske lidt kedeligt design, der samtidig virker nogle gange forvirrende (især forsiden). Men den er rimelig omfangsrig og oplysende så den skal nok have et 9\'tal
Avatar billede finnras Nybegynder
30. august 2001 - 23:22 #6
5@13 - Virker meget ustruktueret.
Siderne virker som om de er opbygget i Powerpoint.
Sorry.

\"If at first you don\'t suceed, DON\'T take up skydiving!!\"
/FinnRas
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
31. august 2001 - 09:01 #7
Design: Totalt rodet... se om du kan få noget struktur på siden

Indhold: Virker meget fornuftigt

Farverne: Passer ikke rigtigt sammen

Opbygningen: Det kan ses, at du har brugt: Microsoft Publisher 98 som Generator.

Karakter: 7 af 13

::sunlock.dk::
Avatar billede jacobchr Nybegynder
31. august 2001 - 13:21 #8
Har ikke meget positivt at sige.

1) Farverne passer ikke sammen, efter min mening.
2) Hvorfor ikke lave tingene selv istedet for at benytte grimme standard ting fra QuickPoll, nope.dk og nyhedsbreve ??
3) Programmer efter w3c HTML standarden, så det ikke kun bliver optimeret til dem der bruger Internet Explorer. (Det tog mig 160 sek at hente din forside da den ikke overholder nogen af standarderne)

Så jeg vil give 6 eller 7 ud af 13 , da menuen ikke er lavet i Frontpage Java-applets. Ellers er ideen bag siden godnok.

/jacob
Avatar billede www.michael Nybegynder
01. september 2001 - 13:45 #9
Indholdsmæssigt: Der er meget på siden, og den er spændende! God, hvis man vil vide mere om film, skuespillere osv. Lav lige et par afstemninger mere... -Ellers er der rigtig meget at komme efter!

Designmæssigt: Farverne er grimme og passer ikke sammen, designet virker forkert...

Idéer: Lav en style-menu i stedet for! Jeg er personligt vild med style-menuer!!! SKIFT FARVERNE ud med nogle andre!!! Lav en anden opsætning!

Generelt: Siden er god, indholdsmæssigt, og er da også nem at finde ud af, men altså designet er ikke noget \"at råbe hurra for\"! Logoet kunne også godt få en lille forfriskning...

Karakter:
Indholdsmæssigt: 11@13
Designmæssigt: 6@13

/Michael
Avatar billede arctic Nybegynder
02. september 2001 - 00:28 #10
Vi har set på din side. Forsiden er alt for rodet.
På de følgende sider er design og indhold ganske udmærket. Opløsningen som du angiver passer til en 17\" skærm, men ikke til en 15\".