18. februar 2023 - 13:12Der er
14 kommentarer og 1 løsning
Kan ikke logge ind på e-boks eller mit.dk
Hej Eksperter, kan ikke logge på e-boks eller mit.dk med MitID. Hver gang jeg prøver at logge ind med MitID, får jeg meddelelsen om at der er sket en teknisk fejl. Har prøvet med Firefox, Chrome og Edge som browser. Kan godt logge på min netbank, så det er ikke MitID den er gal med.
Jeg tror der er forskel på hvilken metode man bruger når man logger på. Jeg og andre i familien bruger kodeviser og den et der faktisk sjældent fejl på når man bruger denne
Jeg kommer kun til NemLog-in siden som meddeler mig, at der er sket en teknisk fejl når jeg har skrevet mit brugernavn. MitID appen når ikke at komme i brug - testet med to browsere.
Jeg har fornyligt haft en pc forbi , som godt kunne logge på feks eboks og bank med MitID , men en anden side hvor der også skulle bruges MitID fejlede , det viste sig at uret på denne PC gik ca 2 min forkert, da det blev rettet virkede alt !
#11 - fortsat. I Indstillinger / Tid og sprog bør man have 'Indstil klokkeslæt automatisk' og 'Tilpas automatisk til sommertid' slået til. Det laver et minimalt opslag på time.windows.com få gange pr uge, og sikrer, at tid og dato står korrekt.
Der er vel ikke andet at gøre end at vente på den næste opdatering, og se om det løser problemet.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.