Som ink skriver, skal I først finde ud af, hvor pst filen ligger.
Udgangspunktet er normalt således, at hvis man læser sin mail på flere enheder, så har man opsat kontoen som imap og henter mail særskilt ned på de forskellige enheder.
Det betyder så også, at på de forskellige enheder ligger en særskilt pst fil, som ingen forbindelse har med hinanden.
Medmindre det er gjort som ink spørger om - er der med vilje lavet en fællesfil, som der synkroniseres med? Jeg har aldrig hørt, at nogen brugte den løsning, men derfor kan det jo godt være tilfældet.
Hvis de 2 gange outlook er opsat hver for sig uden at man har gjort noget for at synkronisere via kun 1 pst fil, så er det ligegyldigt, om filen er åben på ipad eller ej. De læser mails fuldstændig hver for sig.
Det kan være en outlook.pst som så er defekt, og alt efter hvilken version der bruges, kan den måske scannes og repareres med scanpst.exe, som i visse versioner er indbygget i officepakken.
Læs om scanpst.exe her
https://learn.microsoft.com/en-us/outlook/troubleshoot/data-files/how-to-repair-personal-folder-fileDe skriver, at filen bør ligge i en undermappe til programmer (x86). Hos mig ligger den dog i en undermappe til programmer.
Evt. find den ved i stifinder at stille Jer på c-drevet og så søg efter scanpst.exe. Så burde den blive fundet, og kan så startes direkte derfra.