Avatar billede VM23 Novice
12. februar 2023 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Compatibelitet

Goddag.
Jeg har i mange år brugt Open Office, men nu synes det umuligt at gemme nye dokumenter uden at få en fejlmelding om, at dokumentet ikke findes etc.
Jeg har læst her, at LIBRE er et godt alternativ, men jeg er usikker på, om Libre kan læse alle mine tidligere gemt OO dokumenter - og det er helt nødvendigt.
Kan nogen hjælpe med et svar?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2023 - 15:25 #1
Libre er udsprunget af OpenOffice, da OO blev opkøbt (og dermed ikke frie - derfor hedder udbryderne libre)
Libre er bare bedre vedligeholdt gennem tiderne, og er i dag klart bedre.
Avatar billede VM23 Novice
12. februar 2023 - 15:55 #2
OK claes57, men kan jeg være sikker på, at Libre så i fuldt omfang kan læse mine mange OO dokumenter?
Avatar billede puren Ekspert
12. februar 2023 - 16:18 #3
Hvorfor er det at du ikke bare lige prøver?? Jeg mener med tiden brugt til nu kunne du havet nået at hente lortet, installere lortet, afprøve lortet og danne din egen konklusion på lortet.