Avatar billede jakobj Praktikant
26. december 2022 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Overvågning af social media profiler

Jeg har brug for at overvåge, hvad der bliver postet på en lang række af udvalgte social media profiler. Finder der mon et smart værktøj til dette?

På forhånd tak
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
27. december 2022 - 09:09 #1
Nope!
Det eneste du kan gøre, er at følge profilerne, så får du en "notice" når der bliver postet.

Men - hvorfor "i H......" bruge tid på det :-D
Avatar billede Keld Broe Seniormester
29. december 2022 - 20:17 #2
Der findes en række værktøjer, der kan hjælpe dig med at overvåge social media-profiler. Nogle af de mest populære muligheder inkluderer:

Hootsuite: Dette værktøj giver dig mulighed for at oprette en konto, hvor du kan tilføje forskellige sociale mediekonti og derefter se alle dine feeds på ét sted. Du kan også tilmelde dig meddelelser om specifikke søgeord eller hashtags for at få besked, når de bliver nævnt på de sociale medier.

Brand24: Dette værktøj giver dig mulighed for at spore nævnelser af dit brand eller specifikke søgeord på sociale medier og andre websteder. Du kan også få adgang til analyse- og rapporteringsværktøjer for at hjælpe dig med at forstå, hvad der bliver sagt om dit brand online.

Social Mention: Dette er en gratis søgemaskine, der giver dig mulighed for at spore nævnelser af specifikke søgeord på sociale medier. Du kan også få adgang til analytics for at se, hvad der bliver sagt om dit brand online.

Talkwalker: Dette værktøj giver dig mulighed for at spore nævnelser af dit brand eller specifikke søgeord på sociale medier og andre websteder. Du kan også få adgang til analyse- og rapporteringsværktøjer for at hjælpe dig med at forstå, hvad der bliver sagt om dit brand online.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
30. december 2022 - 19:16 #3
Og du kan tilføje Google mentions.

Men er livet ikke lidt for kort, til at følge den slags.