Avatar billede coool.dk Nybegynder
30. august 2001 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Chat

Hejzza Jeg har en Chat jeg gerne vil have hjælp at få lavet et admin modul... til se chatten på htp://80.62.83.202/chat og download den på http://80.62.83.202/chat/chat.zip
Hilzner fra Coool.dk
PS. HELP MEEEEE 8o)
Avatar billede coool.dk Nybegynder
30. august 2001 - 17:04 #1
Jeg gidder ikke downloade den der killer chat på eller sådan noget... Den er træls.... men hvis i kender en anden chat der må downloades gratis.... uden alt for meget med det der med at der ikke må fjernes henvisninger til til personen der har lavet den osv....
Avatar billede coool.dk Nybegynder
16. september 2001 - 13:57 #2
hmmmm nå ikke...
Avatar billede webhosting Nybegynder
06. februar 2006 - 09:00 #3
jeg vil godt hjælp dig med din du kan kost mig på min msn som hedder mr_kozz@msn.com