Avatar billede rafn Nybegynder
30. august 2001 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMS Sender

Jeg er på udkig efter en sms sender med database, så folk kan tilmelde sig min \"ydelse\" og at jeg så senere kan sende en sms til mange på et hug.
Avatar billede cyb Nybegynder
10. september 2001 - 15:31 #1
Jeg er bange for at du selv skal implementere det.
Du har to muligheder, enten sætter du selv en sms gateway op (det koster kassen), eller også benytter du de sms gateways som mobilselskaberne selv har sadt op (det er gratis, men kan nogle gange godt være lidt langsomt).
Hvis du skal benytte mobilselskabernes egne gateways skal du kende deres mailadresse, dvs. du sender en email til deres gateway og den bliver sendt vidre som sms til telefonen. Du kan gå ind og finde ud af hvilke telefonselskaber der har hvilken nummer range på www.telestyrelsen.dk, derefter finder du så mailadresserne til deres gateways på deres egne hjemmesider. ex. sonofon har [telefonnr]@note.sonofon.dk. Tilsidst sender du mail ud til alle der deltager i din database med deres nyhed.
Avatar billede cyb Nybegynder
01. oktober 2001 - 08:51 #2
Hva\' rafn - skulle vi ikke lukke dette spørgsmål ?
Avatar billede rafn Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:01 #3
Jo. Tak for hjælpen, og undskyld den lange ventetid