Avatar billede benlis Juniormester
13. november 2022 - 19:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gmail forsvundet

Efter en genstart kan jeg ikke finde min gmail konto. Hvis jeg prøver søge på gmail login , bliver jeg bare sendt hen til oprettelse af en gmail.konto
Er der en måde at finde den igen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. november 2022 - 20:02 #1
Gå på https://mail.google.com og log ind
Avatar billede benlis Juniormester
13. november 2022 - 23:44 #2
Tak for dit forslag, men der har jeg været, og det er kun til at oprette en ny gmail konto. Man kan ikke logge in der. Der må da være et sted til login for eksisterende brugere ligesom i outlook og Yousee konti
Avatar billede store-morten Ekspert
14. november 2022 - 02:32 #3
Har du prøvet at indtaste din Gmail adresse og trykke næste?
Det er det rigtige link🙂
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. november 2022 - 08:33 #4
Som skrevet i #3, er du nødt til at identificerere dig overfor Google når du logger på. Din tidligere session er åbenbart væk, så du skal logge dig på helt forfra. Der skal helst være et felt hvor du kan skrive din mailadresse (eller telefonnummer der er registreret på kontoen). Når du har skrevet det, bliver du bedt om password (hvis ellers kontoen findes).
Avatar billede benlis Juniormester
14. november 2022 - 19:33 #5
Jeg prøvede i søg at skrive gmail. Fis så en link til login, så jeg kunne skrive min mail adresse og password, og så fandt jeg det. Men tak for input'ene