Avatar billede CecilieUldum Praktikant
19. oktober 2022 - 13:05 Der er 5 kommentarer

Ukendt adm. og mistet adgang til Facebookside

Hej  :)

Jeg arbejder i De Frivilliges Hus og skal hjælpe en frivilligforening med at få adgang til deres facebookside igen.

De har mistet administratoradgangen til siden pga. den løbende udskiftning af frivillige og ved ikke hvem der havde adgangen.

Er der en måde, hvorpå man kan få overdraget ejerskabet uden administrator?

Og er der en måde, jeg kan finde ud af hvem, der er administrator på facebooksiden nu?

Mvh Cecilie
De Frivilliges Hus
Avatar billede INK Ekspert
19. oktober 2022 - 14:40 #1
Når du går ind på siden, kan du så se medlemmer. Tryk og du ser en oversigt inkl. administrator. Kræver selvfølgelig du er medlem af gruppen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2022 - 17:33 #2
Er det denne side? Prøv om der er noget under menuen OM.

https://www.facebook.com/frivillighuset/about
Avatar billede CecilieUldum Praktikant
20. oktober 2022 - 10:15 #3
Hej ink

Jeg taler om en facebookside, ikke en facebookgruppe. Der er ikke medlemmer på en facebookside - kun følgere. :)
Avatar billede CecilieUldum Praktikant
20. oktober 2022 - 10:17 #4
Hej poko1

Nej, det er denne side: https://www.facebook.com/frirummet

Jeg har kigget under fanen 'Om', og under sidegennemsigtighed. Der står bare følgende:
Administratoroplysninger
Denne side har ikke andre administratorer. Yderligere administratorer kan have tilladelse til at slå indhold op, kommentere eller sende beskeder i sidens navn.
Avatar billede puren Ekspert
22. oktober 2022 - 23:48 #5
du ønskes held og lykke, facebook er pisse lige glad, dette lyder måske lidt koldt men gang på gang ser vi det her på E at folk har mistet adgangen til enten deres konto/side eller gruppe og der er intet vi kan gøre

mit råd stop med at brug det lor* til facebook