Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. september 2022 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Findes der en Browser til Windows 11 og 10 UDEN indbygget Ad-Blocker ?

*
Ja, de er jo, normalt gode at have !
*
Men jeg har problemer med at se TV2 Play (Som vi har fået som en gave af vores ældre datter.
Jeg synes jeg slår den fra - I Firefox og I Edge.
Alligevel kommer meddelelsen : Slå Ad-blocker fra.
(Det har jeg jo loge gjort !) (Troede jeg).
*
Jeg ser at de fleste Browsere har indbygget Ab-blocker.
(Og det er jo venligt nok).
*
Men findes der ikke en browser helt uden en indbygget Adblocker ?
*
Som jeg kan bruge til de ting, hvor man råber "væk med Adblock !
*
God Lørdag og Godnat .... Fra Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2022 - 23:32 #1
Jo som udgangspunkt er jo både Firefox og Edge uden denne adblocker.
Du har selv valgt at tilføje den til browseren. Du kan fjerne den helt hvis du vil. Det er ikke altid nok af deaktivere dem. Siderne kan i visse tilfælde se deres tilstedeværelse.
Jeg har selv et problem med Viaplay når jeg ser film.
Edge og Opera har jeg adblocker på og undertekster virker ikke med disse browsere ordentligt. De falder ud. Jeg har derfor kun Chrome liggende uden nogle former for udvidelser og her virker det. Jeg bruger ikke Chrome til andet end ting der bøvler med de andre.
I Edge tryk på de tre prikker og vælg udvidelse. Du får nu en liste med dem du har.
Tryk på de tre prikker til højre. Her kan du vælge at fjerne adblockeren fra din browser. Så burde du kunne bruge Edge til formålet og bibeholde den på Firefox som jeg tror er din foretrukne browser. I dont care about cookies kunne måske også have indflydelse, men prøv at fjerne adblocker først.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. september 2022 - 14:50 #2
Tak for hjælpen, 220661 !
Det virker nu med Edge ....
*
Dejligt !

T@K
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2022 - 15:20 #3
Velbekomme Jørn😊