Hej. Vore SAMSUNG SMARTPHONES bruges ikke i det daglige og min mand kan nøjes med det billige TELMORE GO produkt. Vi ændrede fra et abonnement med 6 /6 til 69 kr. til det billigere abonnement. Jeg gik nærmest i panik, fordi TELMORE havde trukket 9,90 kr pr. DAG siden abonnementet blev ændret for 12 dage siden. Der er overhovedet ikke brugt data i den periode. I forbruget kan jeg se at det er sket omkring 22-23 tiden og om natten ved 2-3 tiden. Telefonen er slukket, når min mand ikke bruger den. Jeg har talt med TELMORE, SOM TILBAGEBETALER pengene, men hvordan kan man komme ud for sådan noget? Hvis man læser på TELMORE GO abonnementet står der noget om. De 9,90 kr pr. Dag. Men jeg fatter ikke, hvordan man kan trækkes for noget man ikke bruger. Falsk markedsføring?
På Telmores hjemmeside står at data koster 9,90 kr. pr. dag ved brug af mere end 10 KB data. Maks. forbrug 100MB
Det er umuligt at undgå at holde et dataforbrug på under 10 KB om dagen med en smartphone. Den skal bl.a. opdatere apps og synkronisere data, så det er et underligt abonnement, så ja, det er en dyr kop te.
Nu slukker vi jo mobilen helt, sådan at vi skal logge på hver gang vi tænder den. Hvor. Kan man slukke helt for mobildata? Samsung 21A s? Indstillinger, men hvor?
Hvis du swiper ned med en finger fra oven to gange, så burde der komme en menu med symboler. Det ene symbol har to modsatrettede pile (op/ned). Tryk på det med et enkelt tryk for at slå mobildata fra.
Enig i #1 og #5. Kan se at Lebara bruger Telia og Telenor netværket, så jeg tænker ikke der bliver problem med dækningsgraden.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.