Avatar billede sargon Nybegynder
30. august 2001 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

NØD HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ikke få mit Counter-Strike til at virke når jeg har lagt det ind på min pc, og når jeg lige har trykket på HL så skriver den:

Your Half-Life \\executable has been modified. Please check your system for viruses and then re-install Half-Life

Og det gør jeg så men den bliver ved med at skrive det kan i ikke hjælpe mig.
Jeg har ikke så mange Point af gi af men er det ikke iorden

Tak Eksperter.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #1
HAr du et anti virus program?
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #2
Jo ser du... Du gen-indstalerer spillet, men i minimal indstalation! Så er spillet ikke åben for alt muligt skrald
Avatar billede -onslow- Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #3
Hvis ja så tjek din komputer for VIRUS..
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #4
-->Onslow - Gå hjem og vug
Avatar billede bbs Nybegynder
30. august 2001 - 16:39 #5
chrlaursen->
Stop da den tone her på eksperten.dk!
Ellers bliver du kicked!
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 16:56 #6
Du har skiftet programfilen ud til counter-Strike efter du har haft startet spillet første gang, og nu tror spillet der er noget galt. Sådanne modifiseringer skal ske inden du starter op første gang. Så du kan rolig skrotte helle spillet, det dur ikke mere.
Avatar billede sargon Nybegynder
14. oktober 2001 - 10:17 #7
Tak Kharder