Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. september 2022 - 13:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man sætte et billed (Som forklaring) på et spørgsmål, her i dette Fora?

Hvordan er det nu, man gør, hvis man vil sætte et billede (Som forklaring) på et spørgsmål, her i dette Fora ?

God Søndag ....
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2022 - 13:15 #1
Jeg bruger siden her https://da.imgbb.com
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2022 - 13:16 #2
Og man behøver ikke købe noget. Det er bare at trykke på start  upload og vælge filen.
Når denne er uploadet kan man kopiere det link der fremkommer og sætte i tråden.
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 13:48 #3
imgbb.com er også at foretrække her :)

Desværre kan exp.dk ikke vise billeder i posten, det kommer som et link vi kan trykke på.
Avatar billede eurositi Ekspert
04. september 2022 - 14:07 #4
Det gratis screenshot-program, Greenshot, giver mulighed for at uploade direkte til billedtjenesten imgur.com. Dette kan gøres både ved at højreklikke på Greenshot.ikonet ifm. et skærmbillede, man lige har taget, som vist her:
https://i.imgur.com/9HdDVT2.png
... eller ind i selve Greenshot-programmet, hvis man først vil indsætte pile, trin-for-trin-ikoner eller anden grafik for at vejlede modtageren.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. september 2022 - 14:42 #5
Tak til jer - Jeg kigger på det, lidt senere ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. september 2022 - 15:54 #6
Tak - Jeg har prøvet - Håber det virker ....
Har oprettet et spørgsmål om hvilket mærke vores sort & hvide TV var (17 Tommer)