Avatar billede Slettet bruger
27. august 2022 - 17:16 Der er 5 kommentarer

Ingen mulighed for ny mail adresse?

Jeg har flere gange prøvet på at få en ny mail adresse på Eksperten, fordi  outlook fungere dårligt sammen med G mail.I Thunderbird.
Når jeg meddeler Eksperten, at jeg gerne vil have en ny mail adresse og indtaster det,får jeg en mail, med et link, jeg skal trykke på, for at bekræfte, jeg ønsker en ny adresse. Jeg trykker på linket, og ryger så ind på Computerworld. Men så sker der ikke mere. Jeg har prøver flere gange.
Skal man virkelig oprette en ny bruger, for at få en ny mail adresse?
Avatar billede puren Ekspert
27. august 2022 - 18:23 #1
du må gøre noget skævt jeg har lige skiftet mail 2 gange og ingen problem i det
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2022 - 18:23 #2
Måske du skulle ligge dit spørgsmål i kategorien vedr Eksperten?

Jeg bruger selv gmail til eksperten og oplever ikke problemer. Men jeg bruger udelukkende web mail fra Gmail.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2022 - 00:32 #3
Jeg har skiftet til en ny Gmail og den fungerer fint.
Avatar billede martens Guru
29. august 2022 - 06:54 #4
Er det Outlook klienten, du mener fungerer dårligt med Gmail ?

Jeg har ingen problemer i den forbindelse.

https://support.microsoft.com/en-us/office/add-a-gmail-account-to-outlook-70191667-9c52-4581-990e-e30318c2c081

Og dette link ..

https://www.howto-outlook.com/howto/gmailoauth.htm

Klienten er fantastisk til at vise Gmail på en mere overskuelig vis .. ( men det er jo ganske subjektivt )
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2022 - 10:14 #5
#4
Tak for dine link, men nu har jeg jo oprettet en ny Gmail, som fungerer, jeg skal bare have Eksperten til at registrere det.