Avatar billede Sabrina Praktikant
27. august 2022 - 07:49 Der er 3 kommentarer

Totrinsgodkendelse med godkendelsesapp virker ikke

Hej,

Jeg har et problem med at logge på Facebook. Jeg har for nyligt fået gendannet min Samsung til fabriksindstillinger. I den gendannede version er min Facebook to-trinsgodkendelse blevet opsat til en godkendelsesapp. Jeg har åbenbart ikke fået knyttet app'en rigtigt sammen med Facebook, for når jeg forsøger at bruge en kode fra Google Authenticator, så siger Facebook, at det ikke er den rigtige kode. Problemet er, at nu kan jeg slet ikke komme ind på Facebook for at ændre indstillinger for totrinsgodkendelse til f.eks sms eller sikkerhedskoder. Jeg har indtil for nogle dage siden kunne logge på min computer, men da jeg kom til at logge ud, så har jeg nu samme udfordring her. Er der en måde at løse det?
Avatar billede puren Ekspert
27. august 2022 - 12:45 #1
hader at være den der bringer dårlige nyheder men du har låst dig selv ude og hvad jeg kan forstå på andre så er der ikke meget hjælp at hente hos facebook
Avatar billede Sabrina Praktikant
09. september 2022 - 09:08 #2
Tak for svaret. Nej, det er ikke lykkedes mig at finde en løsning, hvor jeg kan kontakte Facebook for at få hjælp til problemet. Så er der ikke andet at gøre end at lave en ny konto?
Avatar billede puren Ekspert
10. september 2022 - 11:57 #3
Nope, hvis jeg ikke havde skåret Facebook ud af mit liv havde jeg brugt denne mulighed for det..

Jeg gjorde det for 10 år siden. Og jo jeg misser ud på nogle ting men omvendt når jeg nu mødes med venner så har vi noget og dele og snakke om