Avatar billede flander Nybegynder
30. august 2001 - 14:51 Der er 10 kommentarer

Textfields

hvordan laver man et textfeild hvor de bøsøgene kan skrive deres navn + en lille besked i 2 forskellige former \"textformer\" og så skal det kunne sendes til min mail..

bruger dream 3.0
Avatar billede victorgladium Nybegynder
30. august 2001 - 14:53 #1
jeg går og hedder frede hvad hedde du, min bror han hedder filimus, jeg elsker frikadeller og sodavand med brus jeg bor i nummer elleve det lille grønne hus.
Avatar billede flander Nybegynder
30. august 2001 - 14:55 #2
øæhm...jeg spørg ikke fter en Frede !! sang
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2001 - 16:55 #3
<form name=\"form1\" method=\"post\" action=\"mailto:bo@formor.dk\">
  <p>
    <input type=\"text\" name=\"Fornavn\">
  </p>
  <p>
    <input type=\"text\" name=\"Efternavn\">
  </p>
  <p>
    <input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Submit\">
  </p>
</form>

det bliver en del rodet i den mail du modtager, men hvis du ikke har et mail komponent på serveren er det eneste måde.
Avatar billede flander Nybegynder
03. september 2001 - 18:02 #4
Bo> der står bare nårh jeg tjekker den på Netet at det går ind over Outlook Express ?

hva er det meningen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. september 2001 - 18:24 #5
Ja det er eneste måde at gøre det på medmindre at der er et mail komponent installeret på serveren som du så har adgang til.
Avatar billede flander Nybegynder
17. september 2001 - 18:25 #6
jeg har på subnet!! www.kvp.subnet.dk
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. september 2001 - 22:42 #7
jeg har været inde og kigge på www.subnet.dk som nu er www.sol.dk
Der står intet om at man kan sende mails igennem installeret komponenter på deres server, så ovenstående er nok eneste mulighed.

Køb dig istedet et domain hos en rigtig udbyder.
Avatar billede jondmac Nybegynder
20. januar 2002 - 23:33 #8
<form name=\"form1\" method=\"post\" action=\"mailto:bo@formor.dk\">
  <p>
    <input type=\"text\" name=\"Fornavn\">
  </p>
  <p>
    <input type=\"text\" name=\"Efternavn\">
  </p>
  <p>
    <input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Submit\">
  </p>
</form>

-bruger den besøgenes e-mail program til at sende med, det betyder at hvis deres e-mail program ikke har nogle konto´s oprettet vil de ikke kunne sende.
Men du kan flytte til en server der har server scripting til rådighed, eller finde en host der har en standard mailform, som bare skal sættes ind i dit html dokument.
-eller en remotely hostet mailform som kan findes på: http://www.sgispy.com, eller http://www.sgi-py.com  ? 1. forslag er nok det bedste!
Avatar billede jondmac Nybegynder
20. januar 2002 - 23:36 #9
det er selvfølgelig: http://www.cgispy.com/
-Dooohhhhh?!?!#¤%
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:18 #10
Er det lukke tid?