Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2022 - 17:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech trådløs tastatur svigter.

Jeg har længe kørt med et Logitech 360 trådløst tastatur.
Men i de seneste dage, er der udfald af kommunikation med PC.
Pludseligt virker tastaturet ikke, genstart virker heller ikke. Men så kommer forbindelsen igen, et stykketid, for så igen at forsvinde osv.
Tastaturet kommunikerer med en Unit i USB. Jeg har en Logitech mus, som kører på samme Unit, den har aldrig svigtet. Hvad sker der her?
Avatar billede Erik K Ekspert
14. juli 2022 - 17:45 #1
Har du prøvet at skifte batterier?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2022 - 10:48 #2
Ja jeg har skiftet batterierne. Men nu prøver jeg Sandberg Trådløst tastatur og mus,
så får jeg se. Lidt meningsløst, at man også her, skal købe en mus, jeg har flere og bedre mus. :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2022 - 05:23 #3
Sanberg kører uden problemer, så der må være sket noget med Logitech.
Tak for dit indlæg. 😊