Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juli 2022 - 20:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et "Malwarebytes" (?) eller andet supplement til Anti-Virus ?

Findes der :
Et "Malware-bytes" (?)
eller andet : Som supplement til Anti-Virus programmet, man nu har ?
*
Gerne gratis (i hvert fald i første omgang) ...
*
Findes  "Malwate-Bytes" i en gratis version ?
*
Eller andre, som er supplementet til Anti-Virus ?
*
Lige for at tjekke ?
(Alt er forhåbentlig OK !)
*
Venlig Hilsen * Jørn *
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2022 - 21:52 #1
https://www.malwarebytes.com/solutions/free-antivirus
Jeg har pro udgaven, men den er desværre meget dyr. Jeg fik den, for mange år siden. med evigheds licens, for bare 100 kr. Og den udgave er Kanon!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juli 2022 - 22:02 #2
Tak, Valby - Hvor heldigt !
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juli 2022 - 22:37 #3
MANGE tak ....
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juli 2022 - 08:49 #4
I dag kan man købe antivirus til en billig pris der også dækker godt ind overfor malware. Så i dag mener jeg ikke lige man har behov for en pro udgave af Malwarebytes kørende ved siden af antivirusprogram. Jeg kører selv Bitdefender Total Security og den koster kun 300 kr til 5 enheder for et år.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. juli 2022 - 10:22 #5
Tak, 220661