Avatar billede drumos Nybegynder
30. august 2001 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logo + grafik til webhotel - få gratis hosting- men understøttelse af stortset alt!

Vi søger en person som er god til at lave grafik, vi har et webhotel men ingen af os er særligt gode til at lave grafik, derfor søger vi en person som vil / har tid til at lave noget grafik til vores side :-)

Vi vil give jer stortset frit spil - mht farver, billeder mm.

Det eneste krav er at det ser godt ud :-)

Hvis det lyder som noget for dig kan du kontakte os på fly@events.dk

Den person som løser opgaven får hosting af sin side for livstid vi understøtter(ASP, PHP4, MS Access, MS Sql + mange andre komponenter :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 15:45 #1
\"hosting\" - på hvad? En 128/128kb ADSL linie?
Hvis ingen skulle være interesseret i at lave det gratis, kan jeg tilbyde min assistance for DKK.
Avatar billede oldschool Nybegynder
02. september 2001 - 13:19 #2
Har sendt en mail...
Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 16:32 #3
jeg vil lave det for point...

send en mail ril rvj@c.dk når du har forhøjet dette spg til 300 point eller over så laver jeg det

// Mu Kanus
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 22:10 #4
Har fundet noget andet, beklager