Avatar billede Ronni Lambreth Praktikant
16. april 2022 - 15:30 Der er 3 kommentarer

Intet signal til skærm

Når jeg tænder min selvbygget pc kørte den fint i et år, men i dag da jeg prøvede at starte min pc op, sagde min pc DVI no signal beskeden, og jeg aner ikke hvad der er gået galt. Jeg har prøvet både hdmi og dvi og jeg har tjekket at det ikke er min skærm den er galt med. Tak på forhånd
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. april 2022 - 16:02 #1
Der kan måske være kommet en opdatering der går ind og driller. Når du har prøvet med andre kabler er det jo udelukket at fejlen ligger der. Det kan dog også være grafikortet der fejler.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2022 - 17:17 #2
Føler du din pc booter op? Kan du se aktivitet på hdd lampen og stopper det efter et stykke tid som den plejer at gøre?
Hvis tilfældet prøv når den er bootet op at trykke win taste +p og trykke en gang pil op og enter. Får du så billede?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2022 - 19:16 #3
Det er ikke fordi, du har et tilkøbt grafikkort, og din pc nu starter/kender kun det på motherboard? Tjek lige bundkortets grafik...