Avatar billede luffe1955 Seniormester
14. marts 2022 - 16:13 Der er 5 kommentarer

Firefox V.98.0.1

hej jeg har installeret en ny pc mrk Vision med W. 10 pro
efter installationen har jeg kørt en Systembackup ind der er lavet fra min gamle pc. med program Aomei pro der til  så godt. Men Firefox er begyndt at læse mine bogmærker dobbelt ind. i menuen i højre side har jeg de bogmærker der ikke kan være på bog mærkelinjen og det er her det er gået galt ??
FF. bliver ved med at læse bogmærkerne ind selvom jeg sletter dem fra menuen.
jeg har prøvet at afinstaller FF. og rydde alt op i pc efter FF. men det fortsætter ufortrødent. håber der er nogle der har et godt råd til at jeg får det stoppet.
på forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2022 - 18:59 #1
lad den køre færdigt, og derefter start FF og tryk Ctrl+Shift+O
så kan du redigere bogmærkerne i en enkel menu.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
15. marts 2022 - 09:40 #2
Hej Claes57
Tak for dit svar
men har du måske en forklaring på hvorfor FF bliver ved med at lave nye bogmærker
i bog mærkelinjen ?
Avatar billede luffe1955 Seniormester
15. marts 2022 - 09:52 #3
Det er i menuen >> vis flere bogmærker at FF laver nye ??
Avatar billede luffe1955 Seniormester
15. marts 2022 - 09:58 #4
her er et lille eks.

https://ibb.co/hVWTT3q
Avatar billede luffe1955 Seniormester
16. marts 2022 - 14:00 #5
har nu prøvet at rydde op som du anviste, men hver gang jeg enten har genstartet Browser FF. eller computer så indlæser FF alle bogmærker dobbelt i menuen vis flere bogmærker