26. februar 2022 - 17:44Der er
14 kommentarer og 1 løsning
Samsung Smart Monitor Net kode
Jeg har købt en Samsung Smart Monitor. Den kan selv gå på nettet. Problemet er, at den ikke vil godkende mit password til yousee. Jeg har fået det bekræftet hos yousee i dag. Spørgsmålet er så, er det slet ikke det password jeg skal bruge? er det noget, som står på routeren? Men der står så meget pn og sn mm. er det noget af det der skal bruges? Der følger en fjernbetjening til indstillingerne.
Tak for dit link. Det var godt nok en anden fjernbetjening han havde, men da han kom til samme sted, indtastning af password, så kendte han det, og viste ikke hvor han havde det fra, og det er jo netop mit problem.
Hvis monitor kan gå på nettet har du oprettet dit wifi korrekt. Er du helt sikker på at den kode du har skrevet ind er korrekt? Kan du vælge at se koden inden du trykker enter, for at verificere den?
Synes godt om
1 synes godt om dette
Slettet bruger
28. marts 2022 - 11:24#8
Undskyld! Noget er gået galt, ser først de sidste indlæg nu.😪
Synes godt om
Slettet bruger
28. marts 2022 - 11:29#9
#7 Nej koden må være forkert, men yousee kan ikke oplyse mig om den rigtige. De siger, at jeg kan se koden på "Mityousee" men koden der er ikke den samme.
#9 - Du skal ikke forvente hjælp fra YouSee. De aner ikke hvad de snakker om - det er min bitre erfaring.
Synes godt om
1 synes godt om dette
Slettet bruger
08. april 2022 - 20:38#11
Jeg prøvede yousee igen. Og denne gang var jeg mere heldig, og fik fat på en medarbejder, som, kunne give mig et nyt password, til routeren. Så nu er min Samsung Smart monitot på nettet. Det var det ikke værd. Jeg kan bare komme direkte på Netfix og se film, eller på Amazom og leje videoer. Altså noget, jeg skal betale for.
Valby du er en heldig mand, sådan at få fat i en medarbejder hos YouSee, der kunne hjælpe dig.
Du skulle måske også prøve at spille på Lotto, med det held😁 Det fremgår tydeligt af Trustpilot, at det ikke ligefrem er kundetilfredsheden der dominerende, for at sige det mildt.
Synes godt om
Slettet bruger
09. april 2022 - 10:41#13
#12 Ja det har du vist ret i, jeg talte med en derinde, som var forbløffet over, at man kunne komme på nettet via et USB netkort. Og både fredag og lørdag nat Kl. 00:30 er jeg blevet vækket af SMS fra yousee. Jeg forsøgte at ringe i dag kl. 10 for at klage, men det er uden for åbningstid. 🙁
Det undrer mig, for efter hvad jeg kan se, så skulle der være åbent i dag lørdag for YouSee´s (såkaldte) kundeservice.
Eller kan du skrive til "klagerprivate@yousee.dk", men det har sgu nok travlt, set i lyset af deres kedelige indstilling til hvordan man behandler kunderne.
Jeg har selv haft meget bøvl med dem, og tro det eller ej, i mandags ringede telefonen, og det var en af YouSee´s såkaldte "kundeambassadører". Det var på grund at flere forskellige kedelige hændelser, hvor jeg har kontaktet dem adskillige gange, og tydeligt har udtrykt min uforbeholdne mening.
Rettelse: emailadressen er "klagerprivat@yousee.dk" og IKKE "klagerprivat@ypusee.dk. Der var et "e" i overskud ;-)
Synes godt om
1 synes godt om dette
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.