Avatar billede Triani Praktikant
17. februar 2022 - 21:33 Der er 3 kommentarer

Problem med opkald fra en Doro' 8080

Ved opkald på en Doro', aktiverer og deaktiverer højtaleren under samtale, havde kun det problem.. Måtte købe en ny, der så også så småt er begyndt. Kan dog afbryde og. Andre? Forslag?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. februar 2022 - 00:18 #1
Ombytning på garanti? Det er vel det mest naturlige, hvis du er sikker på det ikke er en brugerfejl.
Avatar billede Triani Praktikant
21. marts 2022 - 15:20 #2
Jeg har svært ved at finde årsagen til en brugerfejl..... Efterfølgende har jeg også mistet tilgangen til min opkalds historik....altså på den nyindkøbte. Får beskeden "Eva Doro bliver ved med at standse". Har fejlmeldt gennem "systemet", men har ikke fået nogen respons.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2022 - 15:35 #3
Opkaldshistorikken er et kendt fænomen: https://www.doro.com/da-dk/support/

Min løsning har været at bruge den indbyggede telefonapp i stedet - her fungerer historikken upåklageligt.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester